نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4072
-
الف
+

قاسم زارع: چرا فرسنگ ها دورتر می رویم؟ از همکاری مشترک فارسی زبانان استقبال می کنم

«قاسم زارع» بازیگر ایرانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 از علاقه اش به همکاری های مشترک ایران، افغانستان و تاجیکستان سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «قاسم زارع» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در گفت و گو با خبرنگار آی فیلم2 درخصوص همکاری های مشترک کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان در بخش هنرهای سینما و تیاتر گفت: بارها پیشنهاد این را داشتم که با کشورهای هم زبان بتوانیم کار مشترک بسازیم.

آقای «زارع» در ادامه افزود: من معتقدم ما باید به جای رفتن به کشورهای دیگر که فرسنگ ها از ما دور هستند، به کشورهای همسایه که هم فرهنگ و همزبانمان هستند برویم و کار مشترک در زمینه فلم، تیاتر ، موسیقی داشته باشیم.

وی با استقبال از همکاری های بین کشورهای فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان در ساخت فلم و تیاتر ، گفت: باید رفت و آمد داشته باشیم ، افغانستانی ها و تاجیکستانی ها کار تیاترشان را بیاورند اینجا اجرا کنند و بالعکس ما برویم آنجا اجرا کنیم.

«قاسم زارع» در پایان خطاب به مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 گفت: امیدوارم مردم افغانستان و تاجیکستان روزهای خوش و آرامی را سپری کنند و برایشان آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

قاسم زارع در تاریخ 1 حمل(فروردین) 1336 خورشیدی در همدان به دنیا آمد. وی قبل از انقلاب فعالیت تیاتر را شروع کرد سپس وارد ژانر دفاع مقدس شد و اکنون بازیگر سینما و تلویزیون است.

آقای زارع از سال 1364 خورشیدی با سریال «آئینه» به کارگردانی «غلامحسین لطفی» به طور جدی وارد تلویزیون شد و با بازی در فلم «صنوبرهای سوزان» در سال 1368 خورشیدی وارد سینما شد.

شهرت این بازیگر ایرانی با فلم «آژانس شیشه ای» در سال 1376 خورشیدی به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» شروع شد و در سال 1385 خورشیدی با فلم «اخراجی ها» دوران درخشانی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید :

دانلود فلم سینمایی «اخراجی ها1»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر